Jazeker, u leest het goed en dit schud ik niet uit mijn mouw. Volgens een advertentie op LinkedIn zijn wij hier ’De Gemeente van Holle Bolle Gijs’. Type deze code maar in bij Google en hij komt zo tevoorschijn: 7159279798400262145-k_D9
Tsja, ik moest ook even met mijn ogen knipperen toen ik het las maar later bedacht ik mij dat het misschien wel kon kloppen. Wat hebben onze gemeente en Holle Bolle Gijs gemeen? Duidelijk, ze hebben nooit genoeg (geld).
Wat ook weer lijkt te kloppen, is dat De Efteling op de gemeentelijke belangrijkheidslijst hoger scoort dan de inwoners en ondernemers terwijl die toch ook via lokale belastingen deze Efteling mee ondersteunen (Europalaan). Leest u zelf de advertenties op LinkedIn maar en zoek de vermeldde wervingsbedrijven Zeelenberg en Geerts & Partners op. Niet de eerste de beste en met een behoorlijk prijskaartje voor hun activiteiten om mensen voor Holle Bolle Gijs te werven die soms maar even blijven.
U raadt al wie dat op moet hoesten en daarom mijn advies om toch nog even na te denken over een bezwaar op uw WOZ want ook dit beleid kost ons veel te veel.
Met beste groet, Maarten Verschure